Green Future Party to spotkanie pasjonatów ekologii i
ludzi wyznaczających nowe trendy w lifestylu. Pierwsza impreza tego typu odbyła
się 14 września 2015 roku w poznańskim centrum designu Concordia Design i
zgromadziła ponad setkę gości ze świata związanego z fryzjerstwem, lokalnych
mediów i przedstawicieli blogosfery. Event uświetnił Steven Ko – założyciel
najbardziej ekologicznej marki na świecie – O'right.
Spotkanie odbyło się pod hasłem Najbardziej Zielony
Szampon na Świecie – Goji Berry i było okazją do uczczenia debiutu organicznych
kosmetyków O'right w Wielkopolsce.
Najbardziej oryginalnym i
jedynym w swoim rodzaju rozwiązaniem jest „Drzewko w butelce”, które znajdziemy
m.in. w szamponie Goji Berry, którego premiera miała miejsce tego wieczoru.
Jest on przeznaczony do
pielęgnacji włosów cienkich i delikatnych. Kompozycja organicznych środków
myjących i bogatych w przeciwutleniacze jagód goji łagodnie oczyszcza skórę
głowy, reguluje wydzielanie sebum oraz wzmacnia cebulki i strukturę włosów,
stanowiąc ich optymalną pielęgnację. Elastyczny kompleks nadaje objętość włosom
oraz powoduje, że „odbijają się” od skóry głowy. Przy regularnym stosowaniu
włosy stają się puszyste, mocne i nabierają zdrowego połysku, bez ryzyka ich
nadmiernego obciążenia.
Szampony o pojemności 250
ml pakowane są w specjalne, biodegradowalne butelki, w podstawie których
znajduje się nasiono akacji. Po zużyciu produktu, wystarczy przepłukać butelkę
i zasadzić ją w ziemi. W przeciągu roku, rozkładająca się butelka dostarczy
składników odżywczych nasionku i wyrośnie nam piękne drzewo!
Projekt ten jest opatentowany w 3 różnych krajach (Tajwan, Chiny oraz Niemcy). Doceniany wciąż jest przez międzynarodowe kapituły projektantów za ekologiczne podejście. W roku 2013 uzyskał nagrodę Red Dot, zaś w 2014 został ponownie doceniony i uzyskał nagrodę iF Packaging Desing.
Projekt ten jest opatentowany w 3 różnych krajach (Tajwan, Chiny oraz Niemcy). Doceniany wciąż jest przez międzynarodowe kapituły projektantów za ekologiczne podejście. W roku 2013 uzyskał nagrodę Red Dot, zaś w 2014 został ponownie doceniony i uzyskał nagrodę iF Packaging Desing.
Niedługo na blogu zrobię dla Was post odnośnie pielęgnacji włosów i zrecenzuję w szampon.
Będzie to pierwszy z przewidywanych postów tematy beauty i zarazem początek zmian na blogu!
zazdroszczę takiego spotkania :)
OdpowiedzUsuńPorcelainDesire