czwartek, 2 marca 2017

02.03.2017


W sobotę, 25 lutego, wzięłam udział w evencie SinsayXRimmel w Galerii Posnania. Wspaniali ludzie, mnóstwo atrakcji, ubrania i kosmetyki... Czy można lepiej spędzić weekend? 


Wzięłam udział w warsztatach DIY prowadzonych przez projektantki marki Sinsay.

Przerobiłam zwykły biały tshirt: dodałam do niego kilka agrafek, tasiemkę i... wyszedł najmodniejszy Tshirt sezonu- bluzka z gorsetem! Prosty i tani sposób na odświeżenie garderoby.


Makijażysta marki Rimmel- Andrzej Sawicki pokazał mi (dosłownie) jaka kreska na powiece do mnie pasuje. Okazało się, że najlepiej  wyglądam z delikatną kreską zakończoną tuż za zewnętrznym kącikiem oka. Może kiedyś zrobię ją tak perfekcyjnie jak Andrzej :D


 Pełne skupienie przy robieniu zdjecia :D 


Event SinsayXRimmel był doskonałą okazją do spotkania z dziewczynami, które miałam okazję poznać wcześniej: Kasię (kasiakoniakowska.blogspot.com), Olivię (cheersmyheels.pl) oraz Julię (juliettecapuleti.com)



Dziękuję ekipie Sinsay i Rimmel za zaproszenie, a Was zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, w którym możecie wygrać voucher nazakupy w Sinsay i półroczny zapas kosmetyków Rimmel. 

2 komentarze:

  1. Jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis oraz piękne zdjęcia. Takie spotkanie dotyczące kosmetyków to musiała być super impreza. Sama bym się na takie spotkanie wybrała. Troszkę zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń