czwartek, 10 grudnia 2015

10.12.2015/ FASHION FOR YOU

Soboty traktuje zazwyczaj jako dzień pracy.Śniadanie, zdjęcia, obróbka, tygodniowy plan publikacji na moim INSTAGRAMIE,  FACEBOOKU, a przede wszystkim blogu.Nie jest to moim przykrym obowiązkiem, ale pasją, która poniekąd stała się już moją pracą.Nie będę ukrywać- czerpię z tego profity i tym samym czuję się „zobowiazana” przynajmniej raz w tygodniu dodać nowy post (INSTAGRAM i FACEBOOK towarzyszą mi każdego dnia, co wynika z mojej pracy "na etacie").
28 listopada mój typowy plan sobotnich działań został „zakłócony”. Nie z przymusu, lecz z przyjemnością wybrałam się do nowo powstałej galerii handlowej Półwiejska2. Podczas specjalnie przygotowanego pokazu mody każdy mógł zobaczyć najpopularniejsze ubrania i dodatki sezonu jesienno-zimowego marek dostępnych w galerii a mianowicie Mohito i Sinsay.
Zarówno ja, jak i inne bloggerki (w tym przemiła FASHIONELKA ,którą miałam okazję dzięki temu wydarzeniu poznać) opowiadałyśmy o sobie lecz przede wszystkim omawiałayśmy trendy na nadchodzący świąteczno- karanwałowy czas. Na Fashion For You nie zabrakło porad stylistów fryzur i makijażystów, a o podniebienie odwiedzających (i moje) zadbała cukiernia Sowa.




Już w najbliższy piątek (11 grudnia) kolejne spotkanie! Od 15 możecie spotkać się z gangiem bloggerek na Półwiejskiej! Przybywajcie po świąteczne prezenty dla bliskich, dla siebie (i nagrody). Do zobaczenia!


WPIS POWSTAŁ W RAMACH WSPÓŁPRACY Z PÓŁWIEJSKA 2 


1 komentarz: