poniedziałek, 19 maja 2014

19.05.2014/ ARYTON FASHION WEEK POLAND


Piękne płaszcze . To właśnie z tym kojarzy się marka Aryton.
Ubrania z niebieskiego metalicznego materiału – mistrzostwo. Płaszcz bardzo przypomina TEN z kolekcji SS 2013 Burberry . Założyłabym go jednak na siebie z wielką chęcią.
 Mam nadzieję ,że kolekcja szybko pojawi się w sklepach, 
a projekty będą prezentowały się na mnie chociaż w połowie tak dobrze jak na modelkach! Wtedy na pewno nie odmówię sobie przyjemności zakupu kilku rzeczy!
Moją uwagę zwróciły świetne fryzury. Proste kucyki mogą być interesujące. Brawa należą się więc także styliście fryzur ! Swoją drogą chciałabym dowiedzieć się co modelki miały we włosach i gdzie mogę coś takiego kupić...
Podsumowując: pokaz marki Aryton znalazł się moim osobistym rankingu TOP 3 wśród pokazów podczas X edycji tygodnia mody w Polsce. 


ARYTON to polska marka rodzinna, która od 25 lat tworzy kolekcje dla nowoczesnych kobiet ceniących elegancję, jakość i styl.
Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki.

zdjęcia oraz info na temat marki: www.aryton.pl

7 komentarzy:

  1. na tym pokazie już niestety nie byłam, a widać, że Aryton spisał się całkiem dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne sylwetki, szczególnie te z kolorowymi płaszczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kolekcja. Dobrze by się było wybrać na taki pokaz, ja nie byłam nigdy a chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń